IRATBOX Ügyviteli Rendszer

IRATBOX

Felhő alkalmazás



    
 
 

Irodai Ügyviteli Rendszer

  (1. modul)

Nyilvántartások

Vállalkozása működtetése során különféle nyilvántartások vezetésére van szüksége. Ezek a nyilvántartások egy ügyvezető számára mindig elérhetőnek kell lennie, hiszen a pontos és jó döntés alapját képezik.

Milyen nyilvántatásokat kell egy cégnek vezetnie?
Vannak olyan nyilvántartások melyek vezetése a beszámloló alapját képezik, de ezeket az adatok csak akkor állnak a könyvelőjének a rendelkezésére, ha cégénél valamilyen formában ezeket vezetik.

Abban tudunk az Ön segítségére lenni, hogy ezeket a nyilvántartásokat könnyen el tudja készíteni, majd az elkészített adatokhoz bárhonnan, bármikor hozzá tudjon férni.aaa

Nyilvántartások funkciói Használat - kapcsolat

- Szigorú számadású bizonylatok
- Jelenléti ív nyomtatása
- Dolgozóknak adott előleg elszámolása
- Tagi kölcsön nyilvántartása
- Számítástechnikai eszközök nyilvántartása
- Szoftverek nyilvántartása.

A nyilvántartásokat folyamatosan bővítjük.

 

 

 

Kipróbálhatja próba verziónkat, illetve előfizethet a végleges verzióra.

Az alrendszer más alrendszerekkel csak minimálisan, a közösen használt adatokon keresztül tartja a kapcsolatot.


A rendszer felépítése

- Irodai Rendszer (1. modul)
- Adminisztrációs Rendszer (2. modul)
- Könyvelési Rendszer (3. modul)
- Kiegészítő szolgáltatások (bármelyik modulhoz)

A Nyilvántartások Rendszer az Irodai Rendszer (1. modul) része. Az Irodai Rendszert bármikor kibővítheti a 2. vagy 3. modullal.

Megrendelés

Kitölti a regisztrációs lapot, melynek megtörténte után kap tőlünk egy e-mailt. Ebben megkapja a rendszerhez való hozzáférési kódjait.
Belépve a rendszerbe azonnal használhatja az igényelt modulokat.

A próba időszak alatt rögzített adatai törlődnek, ezért nyugodtam bármit kipróbálhat.

A próba időszakon túli rendszer használatának minimális időtartama 4 hónap.


Miért ezt válassza?

- Mert adatai titkosítva kerülnek tárolásra.
- Mert Ön határozza meg kik férhetnek hozzá adataihoz.
- Mert megfizethető áron jut minőségi szolgáltatáshoz.
- Mert többet nem kell telepítésekkel bajlódnia.
- Mert rendszerünk felhasználóbarát, és áttekinthető.
- Mert az IRATBOX Ügyviteli Rendszer megbízható.

Csomagok ->

Összefoglalva: * Egyszeri
* Havi bérleti díj  
  használatba vételi díj alrendszerenként alrendszerenként  
1 alrendszer 25.000.- Ft 5.000.- Ft  
BRONZ csomag (2 alrendszer) 22.000.- Ft 4.000.- Ft  
SILVER csomag (3 alrendszer) 20.000.- Ft 3.500.- Ft  
GOLD csomag (4 vagy több alrendszer) 20.000.- Ft 3.000.- Ft  
       
  *Egyszeri használatba vételi díj Havi bérleti díj  
Deviza-valuta használat 15.000.- Ft 3.000.- Ft  
Többnyelvűség (magyar, angol) 15.000.- Ft 3.000.- Ft  
 
* Az alaprendszer 100 Mbyte tárhelyet, 2 felhasználót és 2.000 adat tárolását tartalmazza.
Havi 5.000 oldal letöltésig nincs forgalmi díj, ezután 1.000 Ft-ot és oldal letöltésenként 1.-Ft-ot számítunk fel.
A fenti árak az ÁFA-t nem tartalmazzák.
Jelenleg a Könyvelési modulra 50% kedvezményt adunk.

 
  
VISSZA A FŐOLDALRA